სველი წერტილი
თავი მეორე
1. რა რის შემდეგ მოხდა? დანომრე თანმიმდევრულად.
ნაპირზე მწვანე ბოთლი გამორიყა.
მასწავლებელმა ფრთხილად გახსნა კონვერტი.
ზღვის ზედაპირზე ვეშაპის ზურგი გამოჩნდა.
ბავშვებმა ბოთლი მასწავლებელს მიუტანეს.
2. რას გამოხატავს წინადადება?
-ე, შადრევანს არ უშვებს?!
გახარება აღტაცება გაკვირვება
3. დაასრულე სიტყვები:
ა) ბავშვები მასწავლებელთან გაიქც------------
ბ) დანარჩენები გოგონას შემოეხვივ ------------
4. წითელი ფანქრით მონიშნე სულიერი საგნის სახელები, მწვანე ფერით-უსულო საგნის სახელები.
ბავშვები წყალი კონვერტი მასწავლებელი ვეშაპი
ტალღა ბოთლი კუ კიბორჩხალა სკოლა
5. სწორად გაანაწილე სიტყვები: ჯერ, შემდეგ, მერე, ბოლოს.
მასწავლებელმა -------------- ყურადღებით მოისმინა ბავშვების ნაამბობი. --------- ბოთლი ფრთხილად ატრიალა ხელში. --------- მაგიდაზე თასი დადგა და სითხე შიგ ჩაცალა. ---------- მასწავლებელმა ფრთხილად გახსნა კონვერტი.
6. სიტყვებს მიუწერე საპირისპირო სიტყვები:
ახტა ---------------- გამოჩნდა -------------- გაჩერდა -------------------
ჰაერი
1. შეავსე გამოტოვებული სიტყვები:
ოთახში ჰაერი ------------ და --------------- . ოთახის ჰაერი ------------------ ჩადის. თბილი ჰაერი ----------------- და მაღლა ---------------- . ასე ჩნდება სუსტი ------------ .
2. სწორად გაანაწილე: ზე, ში, კენ, თან.
ბუმბული სწრაფად მიფრინავს ალის----- .
ცივი ჰაერი მორბის ბარის------ .
მთა ---- ცივი ჰაერია.
გიგა ბუხარ------- ზის.
3. გადაიყვანე რიცხვში:
მხოლობითი მრავლობითი
მთა -------------------
------------------ ბუმბულები
4. ტექსტის დახმარებით მოცემულ სიტყვებს მიუწერე საპირისპირო სიტყვები:
ცხელი ------------------------------
ზევით ------------------------------
მსუბუქი ------------------------------
No comments:
Post a Comment